
Maaskade 38, 5911 EX Venlo
info@wooninfocenter.nl
+31 (0) 77 321 21 00
Spoed of geen spoed
In artikel 9 van uw huurovereenkomst staat vermeld wie de (technische) beheerder van uw kamer / appartement / woning is. Het is mogelijk dat Wooninfocenter Perfekt NIET uw beheerder is. Neem in dat geval dan ook enkel contact op met de in artikel 9 genoemde beheerder !
Spoed
Als er tijdens kantooruren een storing optreedt, welke met spoed moet worden verholpen, kunt u contact opnemen met Wooninfocenter Perfekt via 077-3212100.
Spoedeisende storingen (noodsituatie) buiten kantoortijd, welke direct verholpen moeten worden, kunt u rechtstreeks melden bij Wooninfocenter Perfekt via 077-3212100.
Mocht er geen sprake zijn van nood, maar laat u toch onnodig actie ondernemen door derden, dan de zijn de kosten voor uw rekening.
Geen spoed
Zaken van algemeen onderhoud, een kapot licht op de galerij, buitenschilderwerk of een loszittende tegel of een wandcontactdoos zijn allemaal vervelend, maar vereisen geen spoed. Klachten van technische en niet spoedeisende aard dient u schriftelijk te melden via info@wooninfocenter.nl met eventuele foto’s als bijlage.
Algemeen
– Huurbetalingen
– Huur en servicekosten
– Overlast
Huur opzeggen
– Opzeggen
– Inspectie en oplevering
– Eindafrekening
Reparatie en onderhoud
WOONINFOCENTER PERFEKT